הגעתם לרגע מרגש, החברה גדלה, כנראה אתם עושים משהו נכון אבל עכשיו צפוף לכם במשרד הנוכחי ואתם ניצבים מול אתגר שיכול להשפיע על עתיד החברה ואופייה.
תהליך מושכל במעבר משרד מתחיל בבחירת הלוקיישן
איפה אנחנו רוצים להתמקם ?
בשביל לבחור מיקום נכון למשרד ישנם כמה פרמטרים שיש לקחת בחשבון
- היכן גרים העובדים הקיימים – בכדי לשמר את העובדים שעזרו בתהליך הצמיחה יש להתחשב מהיכן הם מגיעים ולוודא שהמיקום החדש לא יגרום זעזוע ויקשה להם על הגעה נוחה.
- אילו עובדים אתם עתידים לגייס – לדוגמה ואתם בית תוכנה שגדל ורוצה לגייס עובדי הייטק צעירים סביר להניח שהעדיפות תהיה אזור המרכז ותל אביב ופרט ולא באזורי פריפריה.
לאחר שבחרתם לוקיישן השלב הבא שיש להתייחס אליו זהו צפי הצמיחה.
שלב זה חשוב ומאוד קריטי מפני שזה יכול למנוע מכם מעבר נוסף של משרד ללא צורך –
לאחר שהבנתם שצפוף ושיש צורך בחלל יותר גדול יש לקחת בחשבון גם את הגדילה העתידית של החברה מפני שתוכלו למצוא משרד שהוא בדיוק מה שחיפשתם ועונה לדרישתכם אך בראייה לעוד שנה לדוגמה תבינו שעם צפי הגדילה וגיוס עובדים נוספים המקום קטן למידותיכם וזה יגרום למעבר נוסף של משרד.
אפיון צורת הישיבה וחלל המשרד
כדי לאפיין נכון את המשרד יש להבין את אופי החברה – אם החברה מגובשת רצוי לשמר זאת, אחת הדרכים לדוגמה זה מטבח גדול ורחב שכולם יוכלו לשבת יחדיו ,אזורי נוחות שניתן להתאגד בהם ולהעלות רעיונות וכדומה .
על מנת שפרודוקטיביות העובדים תהיה אופטימאלית יש לאפיין את המחלקות השונות וצרכיהן – לדוגמה האם ישנם עובדים שצריכים משרד עצמאי בכדי שיהיה להם אזור שקט ושיכלו להזמין לפגישות או מחלקת מכירות שצריכה להפרות את עצמה ורצוי שישבו יחדיו ב”אופן ספייס”.
בתהליך זה אף מומלץ להתייעץ עם אדריכל או מעצב פנים בכדי לעצב נכון את השטח ולגרום לניצולת מקסימאלית.
לאחר הבנת הצרכים החדשים שלכם ואפיונם ,אתם יכולים להתחיל בתהליך חיפוש משרד ממוקד והרבה יותר יעיל שיקל עליכם גם בתהליך עצמו וגם בראייה עתידית של החברה ומה נכון עבורה.
למעבר משרד נוח ויעוץ ללא תשלום מוזמנים להיכנס ל .offispaces.com
הפלטפורמה שמאגדת כל מה שצריך בשביל לעבור משרד